Sterrenoord wordt eindelijk aangepakt

Meer dan twee jaar geleden schreef ik op mijn blog over het enorm slechte wegdek van het Sterrenoord.
Voetgangers werden zelfs met borden geadviseerd via de andere kant te lopen.
En niet ten onrechte. Kijk maar eens in die blog op de foto’s.
Eindelijk lijkt er nu een eind aan te komen.

Al een poosje is de gemeente Den Haag bezig met deze straat.
Niet alleen het trottoir wordt aangepakt, maar ook het wegdek van het Sterrenoord.
De straat is voor voetgangers nog wel bereikbaar over het trottoir wat er wel redelijk uit zag.
Een paar keer al reed ik er langs, maar vandaag stond ik even stil bij het werk om met mijn mobiel een paar plaatjes te maken.
Tenslotte hoor je niet alleen negatief nieuws te plaatsen, maar ook positief te berichten als het wordt aangepakt.

Volgens mij wordt ook het fietspad aan de Bouwlustlaan hier en daar aangepakt.
Wortels van bomen die in de loop van de jaren het asfalt omhoog hebben geduwd maakten fietsen (of als je op de snorfiets/scooter bent) bijzonder lastig. Want zeker in de schemering of nacht zag je de grote hobbels slecht.
Vandaag zag ik, dat er wat asfalt op die plekken wat weggeschrapt: komt er nieuw asfalt op die plaatsen?
Dat zou wel erg fijn zijn.
