computer/internet,  Diversen

Social media, soms echt een uitkomst

Vraag en antwoord op twitter

 

Vaak merk ik, dat communicatie met grote bedrijven een frustratie is.
Een telefoongesprek is vaak zeer tijdrovend en veelal niet bevredigend (en kost soms sloten met geld).
Social media is dan werkelijk een uitkomst.
Met weinig woorden kan je je vraag droppen en omdat het openbaar is, wordt er eigenlijk altijd snel en adequaat gereageerd.
Zo ook de kwestie van vanmiddag.
Een brievenbus die pas de volgende dag zou worden gelicht, terwijl ik de brief vroeg in de bus had gedaan.
Via Twitter stelde ik mijn vraag aan Post.nl en kreeg snel een antwoord terug. En het wordt doorgegeven!
Gelukkig; de brief zou vandaag nog worden opgehaald.
Social media: echt een uitkomst!

Please follow and like us:

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.