Onhandig geplaatste boom
Hij staat er al een poosje, deze boom.
Na de bouw van Het Podium aan de Melis Stokelaan, waarvoor veel “zuurstofvoorzieners” moesten wijken, werden veel nieuwe bomen geplant.
Elke keer als ik hier echter langsloop, verbaas ik me over de keuze van de plek.
Elke stoep heeft tegenwoordig een verlaging op de hoek.
Ideaal voor mensen met een rollator, rolstoel of wandelwagen.
Waarom dan midden op de hoek deze boom? Er was plaats zat aan de zijkanten.
Ach, wie weet is het handig als je dronken bent en moet uitkijken als je oversteekt……
Please follow and like us:

2 reacties
Hanny
Daar is typisch niet over nagedacht.
opa water
Nou de gemeente is de laatste tijd niet zo kieskeurig als het om bomen gaat , de kettingzaag word te pas en te onpas tevoorschijn gehaald ….