Persoonlijk

GSM-web maakt belofte niet waar

Lang ben ik de trotse bezitter van een Iphone.
Maar zo langzamerhand beginnen mijn ogen niet altijd even goed mee te werken en wilde ik wel eens wat nieuws.
Op de site van GSM-web zag ik een mooie telefoon staan, die me wel wat leek. Dus aangevraagd, contract ingevuld en wachten maar!
Er gebeurde niets.
Op 6 augustus werd mijn contract met T-Mobile met 2 jaar verlengd. Een nieuw toestel was nog steeds niet binnen.
Vreemd….



Dus contact gezocht. De leverancier heeft het toestel nog niet geleverd, maar we hebben vast uw contract verlengd zodat u van alle voordelen kunt profiteren was het antwoord. Jaja…
Een paar dagen later werd ik weer gebeld; het toestel was niet meer in Nederlandstalige, maar Engelstalige versie voorradig, of ik daar problemen mee had. Natuurlijk niet! Ik had hem liever gisteren dan vandaag in huis. Dan wordt hij zo snel mogelijk naar u toegestuurd. Hoera!
Afijn, weer verstreek enige tijd en weer dezelfde respons; de leverancier heeft het nog niet in huis. Tot ik een mail kreeg dat het toestel niet meer leverbaar was maar dat ze wel een ander mooi toestel voor me hadden.
Nou, dacht het niet; wat een bagger telefoon.
Intussen had ik al wel allemaal telefoontjes moeten plegen en andere kosten moeten maken omdat bijvoorbeeld ook mijn family pakket ineens was ”verdwenen”.
Ik dus een mail gestuurd, dat ik een bepaald ander toestel wel wilde, maar zonder bijbetaling; tenslotte was dat bij andere providers ook gratis en had ik kosten gemaakt en veel irritatie ondervonden.
Met een coulanceregeling gingen zij niet accoord. Ik moest bijbetalen.
Ik heb dus maar gemaild, dat ik dat niet wilde en dat zij dan maar het contract moesten ontbinden en voor mij moesten zorgen dat de situatie van voor 6 augustus weer zou ingaan.

GSM-web?
Begin er niet aan, behalve als je heel zeker weet dat het toestel voorradig is.
Ik had het geluk, dat zij fouten hadden gemaakt; ten eerste mij het toestel hadden toegezegd en ten tweede dat zij mijn contract al hadden verlengd voordat het toestel in mijn bezit was.
T-Mobile heeft voor mij klaarblijkelijk het contract weer als vanouds ”neergezet”. Ik heb nu dus weer de vrije keuze wat ik doe; het abonnement stilzwijgend verlengen, een sim-only abonnement, of toch een nieuw toestel.
Maar naar GSM-web ga ik nooit meer!!!
En T-mobile; ik ben uiterst tevreden over al hun service. Continu krijg ik hulp via telefoon of twitter. Mensen mogen dan soms klagen over het bereik, maar als ik dat afweeg tegeover alles wat ze wel doen, dan weegt dat hier niet tegen op.



Please follow and like us:

3 reacties

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.