Sijthoff City begint vorm te krijgen

Sijthoff: de plaats waar mijn vader werkte toen ik heel erg klein was, is volkomen getransformeerd.
Het gebouw is niet gesloopt, maar volledig gerenoveerd.
De naam is Sijthoff City.
De voorgevel is gestript en vernieuwd
Na de renovatie, die zo te zien nu bijna is afgerond, heeft het gebouw 2 winkellagen van totaal ongeveer 4.750 vierkante meter.
Hierboven wordt ongeveer 6.300 vierkante meter moderne kantoorruimte gerealiseerd.

Heel bijzonder zijn de details op de gevel.
Maar liefst 12 bronzen ooievaars van maar liefst 5 meter hoog prijken aan de voorgevel.
Een pracht gezicht!
Sowieso vind ik het een schitterend gebouw worden.
Please follow and like us:
Eén reactie
opa water
Op het promotie filmpje word gemeld dat Retail nooit meer het zelfde zal zijn …. Nou op de Leyweg anders wel , de V & D decennia lang dé trekker en samen met Euro Cinema symbool van een nieuw elan is verdwenen en vervangen door een naamloze kleding dumper….
Lopend op de Leyweg is mijn conclusie ….het waait er harder dan ooit en je wil zo snel mogelijk naar huis.