Schietpartij in Melis Kapsalon in Escamp

Rond half vier vanmiddag zou er volgens een persalarm op de P2000 pagina een schietpartij hebben plaatsgevonden. Dit gebeurde op de Melis Stokelaan in Melis Kapsalon vlak bij de Vrederustlaan.
De directe omgeving van de kapsalon was afgezet met linten en er stond veel politie.
Ook was een ambulance aanwezig evenals een later gearriveerde arrestantenbus.
Een traumahelikopter was opgeroepen voor dit incident, maar de trauma artsen gingen even later naar een incident op de Escamplaan.

Of er daadwerkelijk is geschoten werd door veel omstanders betwijfeld.
Volgens een paar mensen zou er wel sprake zijn geweest van een vuurwapen, maar was het slachtoffer hard geslagen. Dusdanig, dat zijn kaak beschadigd was en zijn tanden ofwel eruit lagen ofwel beschadigd waren.

Even later vertrok de ambulance met het slachtoffer, evenals de (lege) arrestantenbus.
Het plaats delict bleef.

Wat er precies heeft plaatsgevonden zal later vast duidelijk worden.
Wel zouden twee verdachten zijn aangehouden.
Jammer dat sommige mensen menen een conflict op te moeten lossen met een dusdanig geweld.
