• Natuur/milieu

    Ooievaarskoppel terug op nest De Uithof

    viervlek lieveheersbeestje
    viervlek lieveheersbeestje

     

    Vandaag was het zulk mooi weer, dat ik het zonde vond deze alleen maar binnenshuis door te brengen. Dus heerlijk richting De Uithof gegaan om te kijken wat er al op kwam. Viel me toch wat tegen: veel was gekapt wat naar mijn mening op veel plaatsen ook noodzakelijk was: hier en daar leek het wel een oerwoud.
    Vogels zag je tussen alle takken heen en weer wippen. Prachtig!
    Zoals meestal vroeg in het voorjaar liep een groot aantal viervlek lieveheersbeestjes op de zonnige kant van diverse bomen.