-
Spinnenweb en nevel
Vrijdag hing overal een dichte nevel in de vroege morgen.
Op onze “arcade” had een spin een web gesponnen.
De mist had miniscule druppeltjes gevormd aan de draadjes; een prachtgezicht!
-
Drukte rond tweede nominatieronde van Dutch Bloggies
Voorzichtig aan begint de opwinding wat weg te trekken en het normale leven gelukkig weer terug te komen.
Nadat ik las dat ik door was naar de volgende nominatieronde van de Dutch Bloggies wist ik niet wat me overkwam.
Nooit had ik verwacht naast de geijkte weblogs als Geenstijl en Sargasso als toch beperkte blogger (alleen Haags nieuws) in de lijst met de laatste 21 genomineerde weblogs te komen.
-
Dutch Bloggies tweede stemronde
Volkomen verrast was ik, toen ik las dat Haagsallerlei genomineerd is voor de tweede ronde! Nooit had ik verwacht dat mijn weblog door zou gaan naar de tweede ronde (de eerste was voor mij al een verrassing).Van de 300 weblogs zijn er nu 21 overgebleven.
Wie nogmaals op mij wil stemmen, of natuurlijk op een andere weblog, kan dat via deze link (klik).
(Gewoon weer aanmelden met je emailadres, dan krijg je een link waarmee je kan stemmen).
N.B. Dit is een (tijdelijk) gefixeerd bericht; voor nieuwtjes scroll door.
Iedereen die op mij heeft gestemd of aandacht heeft besteed aan mijn nominatie: Hartelijk bedankt!!!!!!
-
Door nominatie Dutch Bloggies in media
De nominatie voor de Dutch Bloggies geven even wat onrust; maar dan toch wel op een positieve manier!Vanmorgen werd ik gebeld door de studio De Haagsche Bluf van Den Haag FM voor een radiointerview. Vreemd om als iemand die liever achter een camera staat ineens op de voorgrond te staan!
(Wil je het interview beluisteren? Klik hier. )
Maar ook las ik vandaag in AD Haagsche Courant een column. Gisteravond werd ik door het AD gebeld door Peter Koop die me wat vragen stelde. Groot sta ik nu in de krant. Hier en daar natuurlijk een beetje een eigen interpretatie, of wat ik vertelde was niet helemaal goed overgekomen, maar toch erg leuk te lezen.
-
Stemmen voor de beste blog bij de Dutch Bloggies
Totaal verrast was ik, toen ik las dat mijn blog voor het eerst genomineerd was voor de Meest Populaire Weblog bij de Dutch Bloggies 2009; de eerste ronde heb ik gehaald!Natuurlijk zou ik het leuk vinden nog een stapje verder te mogen.
Wie wil er op mijn blog stemmen? Als je je aanmeldt met je emailadres kan dat hier (klik).
Vast hartelijk bedankt!


De nominatie voor de
Totaal verrast was ik, toen ik las dat mijn blog voor het eerst genomineerd was voor de Meest Populaire Weblog bij de