Drukte rond tweede nominatieronde van Dutch Bloggies
Voorzichtig aan begint de opwinding wat weg te trekken en het normale leven gelukkig weer terug te komen.
Nadat ik las dat ik door was naar de volgende nominatieronde van de Dutch Bloggies wist ik niet wat me overkwam.
Nooit had ik verwacht naast de geijkte weblogs als Geenstijl en Sargasso als toch beperkte blogger (alleen Haags nieuws) in de lijst met de laatste 21 genomineerde weblogs te komen.

Woensdagavond werd weer een artikel op Den Haag FM geschreven, werd ik door FunX voor een live interview op de radio gebeld en in het AD Haagsche Courant stond vandaag weer een kort artikel.
Maar ook plaatsten Madbello, Koffiekitten en David Rietveld een blog.
Eerlijk gezegd; mijn wangen hadden geen rouge meer nodig (voor zover ik dat al gebruik); blozend liep ik overal rond.
Gelukkig dat de drukte weer wat wegebt, maar ik ben enorm blij met al die lieve reacties, aandacht en belangstelling.
En of ik nu nog verder kom of niet; een winnaar ben ik al voor mijn gevoel!
Eén reactie
lisa
op naar de awards!!!