-
Remkes weer even aan de slag in Den Haag

Remkes voor de Tweede Kamer tijdens behandeling Stikstofrapport Even was Den Haag weer “vol van Remkes”.
Lang was hij waarnemend burgemeester nadat Krikke opstapte. Nu Was hij in de armen genomen door de Tweede Kamer voor iets totaal anders. Een heel heikel thema: stikstof. -
Groep jongeren demonstreren tijdens boerenprotest

groep jongeren, waaronder deze meisjes waren op het Malieveld Afgelopen dinsdag reed ik over het Malieveld.
Niet over het gras, maar over de weg erlangs.
Plots hoorde ik: “Mevrouw! Ik geef u 50 euro voor uw brommer!”.
Een groep jongeren keek me aan toen ik stopte. Ik hoorde dat ze nog een heel eind moesten lopen naar Leidschendam, waar het boerenprotest zich zou voortzetten. -
Koekamp open gesteld voor boerenprotest: waanzin!

Koekamp in kaart gebracht Morgen is, zoals iedereen weet, de tweede grote landelijke actiedag van de boeren.
Dit maal is er geen maximum aantal tractoren vastgesteld die Den Haag in mogen.
De tractoren mogen alleen niet het Binnenhof op, maar wel het Malieveld, Koningspark én Koekamp!!!
Die laatste mag toch gewoon niet gebeuren?


