Sport/ontspanning,  Wijknieuws

Springskate 2007 in Zuiderpark

In het Zuiderpark werd op zondag 6 mei Springskate 2007 gehouden.

graffityRond het skatepark en de rolschaatsbaan werden verschillende wedstrijden en leuke activiteiten georganiseerd, zoals rollerdisco, een BMX demo, sprintwedstrijden, skatelessen en een workshop graffiti.

Hier zie je mensen bezig met graffiti; knap zoals ze dat kunnen.

 

 skatenOm ongeveer half vijf werden de laatste wedstrijdonderdelen afgesloten. Ongelooflijk wat een sprongen er werden gemaakt! Nogal wat anders dan het rolschaatsen van 30-40 jaar geleden 😉

Op de foto zie je een jongen, die een hoge sprong maakt, en belandt op de smalle rand van het hekwerk eromheen.

medailles

 

Om vijf uur werden de medailles uitgereikt voor de verschillende onderdelen (BMXrijden, skaten in verschillende categorieën en skateboarden).

Leuk dit soort activiteiten!

Please follow and like us:

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.