
Helaas, weer is een scooterpiet overleden.
Dit maal mijn oom.
Hij was al enige tijd ziek maar ik schrok toch van dit bericht dat mijn moeder zo-even bracht.
Ik wens zijn vrouw, kinderen en overige familie en vrienden heel veel sterkte toe!
Please follow and like us:
4 reacties
jan
Sterkte aan de familie en dank dat hij elk jaar weer bereid was vele kinderen in de stad alsook de gemeenschap door zijn vrijwilligheid vreugde te brengen.
L@dyLღ√Ƹ
Gecondoleerd, en veel sterkte voor jou & jouw familie Geertje.
Lieve groet, L@dyLღ√Ƹ
geertje
Dank jullie wel Jan en L@dyLღ√Ƹ!
Hans
Gecondoleerd, Gera!