Haagse Stadspartij verbaasd over aankoop busremise

De gemeente heeft recent de remise aan de Telexstraat van de HTM gekocht voor een bedrag van 8,3 miljoen euro.
De gemeenteraad is hierover niet geconsulteerd.
Fractievoorzitter Joris Wijsmuller van de Haagse Stadspartij is hoogst verbaasd: “Ik wist hier niets van. Het college is verplicht om dergelijke aankopen aan de raad voor te leggen. Nu dit niet is gebeurd is het college de fout in gegaan.”
De Haagse Stadspartij heeft in schriftelijke vragen om opheldering gevraagd.
Tweet
Please follow and like us: