Wijknieuws

Reclamebord bungelt erbij

 

 

Aan de Beresteinlaan, schuin tegenover het politiebureau, is een leegstaande winkel.

Gistermiddag stonden twee agenten voor deze zaak.

Wat bleek; een lichtbak was losgeraakt en bungelde alleen nog aan de elektriciteitskabel.

Niet echt veilig als je eronder door loopt.

 

 

  

De brandweer was snel ter plekke om het bord los te maken, zodat er geen risico meer was dat het zou vallen (of bovenop iemand zou neerkomen die eronder door zou lopen).

Kleine dingen misschien voor instanties, maar toch kunnen dergelijke zaken grote gevolgen hebben als er niets aan gedaan wordt!

Please follow and like us:

Eén reactie

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.