Wijknieuws

Ongeval met beknelling op de Melis Stokelaan




Vanmorgen rond 10 uur vond op de Melis Stokelaan, vlak bij de Leyweg een ongeval plaats met beknelling. De auto kwam tegen een boom tot stilstand.
Volgens een omstander zaten er in deze wagen 5 personen, waarvan één of meerdere personen op een plank met de ambulance werden meegenomen.








Het is wel heel vaak “raak” op deze weg.
Ik vraag me wel eens af hoe dat komt; zou de oorzaak aan de snelheid liggen?
Echt onoverzichtelijk vind ik deze weg beslist niet; wel merk ik, dat niet iedereen zich aan de snelheid houdt; het is een doorgaande weg en nog een voorrangsweg ook.
Zou een oplossing zijn om ook langs deze weg de snelheidssignaleringsborden (zoals hier) ook hier, al is het tijdelijk, te plaatsen?

Please follow and like us:

3 reacties

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.