Grote regenboog siert de lucht

Regen, hagel en kou, de hele dag door. Straten liepen onder (zoals bij de Wouwermanstraat waar je nauwelijks meer kon fietsen).
Maar gelukkig scheen af en toe even de zon tussen alle buien door.
Tijdens de regenbuien was vanmorgen een prachtige grote regenboog te zien; de kleuren leken zich te blijven herhalen.
Daar word ik nu blij van…
Tweet
Please follow and like us:
Eén reactie
Hanny
Een schitterende regenboog!
Die hebben we hier niet gezien, want zulk slecht weer was het hier niet.