Natuur/milieu

Grote regenboog siert de lucht



Regen, hagel en kou, de hele dag door. Straten liepen onder (zoals bij de Wouwermanstraat waar je nauwelijks meer kon fietsen).
Maar gelukkig scheen af en toe even de zon tussen alle buien door.
Tijdens de regenbuien was vanmorgen een prachtige grote regenboog te zien; de kleuren leken zich te blijven herhalen.
Daar word ik nu blij van…



Please follow and like us:

Eén reactie

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.