Boot gezonken op Soestdijksekade

Niet alle boten hebben de winter “overleefd”.
Op de Soestdijksekade ligt een boot half onder het wateroppervlak.
Zal hij omhooggetakeld worden, of zal hij weggehaald worden als “oud schroot’?
De tijd zal het leren.
Please follow and like us:
3 reacties
Akbar Simonse
Hij is al vaker bijna ten onder gegaan://www.flickr.com/photos/akbar2/6955565382/in/set-72157623891108879
Geertje
Inderdaad Akbar!
Het is dezelfde 🙂
Ik vraag me af of hij nu te redden valt, ziet er niet echt rooskleurig uit…
Pingback: