Stadsnieuws

Boot gezonken op Soestdijksekade

Ziet er toch wel troosteloos uit.

 

Niet alle boten hebben de winter “overleefd”.
Op de Soestdijksekade ligt een boot half onder het wateroppervlak.
Zal hij omhooggetakeld worden, of zal hij weggehaald worden als “oud schroot’?
De tijd zal het leren.

Please follow and like us:

3 reacties

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.