Hoe hard rijdt u? Nu nog wél zichtbaar
De Vrederustlaan begint voorzichtig aan steeds mooier te worden.
Al het oude gras is tussen de bomen verwijderd en het nieuwe gras begint op te komen. Ondanks het seizoen groeit alles nog steeds goed. Mooi!
Vanmiddag, toen ik voor het eerst weer even naar buiten was na een paar dagen snotteren en koorts viel mijn oog opeens op een bord wat aangaf hoe snel automobilisten reed.
Echt heel toevallig, want het zat aardig verstopt achter een boom.
Ik dacht, ach, dat zal wel komen, omdat ik op een fietspad rijd.
Maar op de terugweg keek ik nog een keer goed.
Nee, ook voor het autoverkeer staat hij achter een boom verstopt!
Nu is dat geen enkel probleem; het boomje is nog klein en vanzelfsprekend kaal.
Maar hoeveel zin zal het straks in de lente en zomer hebben? En voor hoe lang?
Want dat een dergelijk waarschuwingssysteem op deze weg (waar een school naast is gelegen) zinvol is is zeker!

Eén reactie
Pingback: