• Overweging

    Dodenherdenking 2010

    Dinsdag 4 mei 2010.
    Het is even na 20.00 uur.
    Grote paniek tijdens dodenherdenking op de dam.
    Een naar zeggen Joods-orthodoxe man zou de 2 minuten stilte door herrie met zijn GSM hebben verstoord, waar het publiek zich ernstig aan ergerde. Hij begon te gillen, waardoor paniek ontstond. Door de grote drukte raakten mensen in de verdrukking en (licht) gewond.
    Dit is wat ik las; het zijn dus (nog) geruchten.
    Even later is de situatie weer onder controle en kan de dodenherdenking doorgaan.