Update verdwenen muurschildering Moerwijk
De blog over de verdwenen muurschildering zorgde (terecht) voor veel commotie.
Ik vond en vind het persoonlijk vreselijk dat hij is verdwenen en had nog een beetje de hoop dat hij vervangen zou worden.
Dank zij een tip in de reacties, heb ik via Twitter contact gezocht met Haag Wonen.
Zij reageerden.
Helaas niet zoals ik had gehoopt, al wist ik wel, dat de muren gerenoveerd moesten worden.
Ik quote hun reactie: Zeker jammer. Kan niet anders door woningverbetering: gevelisolatie + nieuw stucwerk. Schildering komt helaas niet terug.
De muurschildering zal dus alleen nog maar via foto’s te vinden zijn.
Dood- en doodzonde, want ik vind het pareltjes in de wijk.
Please follow and like us:

Eén reactie
Hanny
Ze kunnen toch weer een nieuwe schildering aan laten brengen?