• Kunst/Cultuur

    Graffity is werkelijk vaak kunst!

     

    Lang geen update; ik was veel te druk met andere zaken, maar de komende tijd een paar updates.
    Allereeerst iets moois, waar ik enorm van kan genieten.

    In Den Haag zijn diverse kunstenaars aktief op muren en schuttingen waarop graffity gespoten mag worden.
    Prachtige afbeeldingen zijn het resultaat.

    Ik blijf me verbazen hoe mooi en indrukwekkend sommige afbeeldingen zijn, zoals hierboven de schilderijen op schuttingen op de Stationsweg (de ooievaar van PZE, de anderen van Last Plak, 10:GU en Crimson Cisa).
    Ik mis één afbeelding van Jip en Janneke.
    Jammer, ik was net te vroeg met deze foto.
    De dag erop stond die erop.
    Ik hoop hem nog te zien, want zoals vaak staan ze er maar een beperkte tijd.

    Hiernaast een deelfoto van Han Solo (Star Wars).