-
Graffiti en Oud en Nieuw

Oud en Nieuw en grote etalageruiten.
Twee zaken die vaak op de een of andere manier elkaar aantrekken.
Hoeveel ruiten sneuvelen er niet door vuurwerk of baldadigheid.
Veel ondernemers nemen het zekere voor het onzekere en betimmeren hun etalages met grote houten platen. -
Graffiti in Zuiderpark

Regelmatig zet ik graffiti op mijn blog.
De reden is dat ik het werkelijk kunst vind.
Ik ben dan ook blij dat er legale muren en plaatsen in Den Haag zijn, waar deze kunstenaars hun tags of schilderingen mogen plaatsen.
Neem nu deze bovenstaande; is hij niet schitterend? -
Graffity is werkelijk vaak kunst!

Lang geen update; ik was veel te druk met andere zaken, maar de komende tijd een paar updates.
Allereeerst iets moois, waar ik enorm van kan genieten.In Den Haag zijn diverse kunstenaars aktief op muren en schuttingen waarop graffity gespoten mag worden.
Prachtige afbeeldingen zijn het resultaat.Ik blijf me verbazen hoe mooi en indrukwekkend sommige afbeeldingen zijn, zoals hierboven de schilderijen op schuttingen op de Stationsweg (de ooievaar van PZE, de anderen van Last Plak, 10:GU en Crimson Cisa).
Ik mis één afbeelding van Jip en Janneke.
Jammer, ik was net te vroeg met deze foto.
De dag erop stond die erop.
Ik hoop hem nog te zien, want zoals vaak staan ze er maar een beperkte tijd.Hiernaast een deelfoto van Han Solo (Star Wars).



Lang geen update; ik was veel te druk met andere zaken, maar de komende tijd een paar updates.