Over sloop en nieuwbouw

Vorige week zondag; het laatste stukje van de Zwarte Madonna.
Wel een mooi gezicht de nieuwe gebouwen met dat stukje afbraak tegen de helblauwe hemel.
Ik denk dat de sloop nu wel afgerond is; jammer vind ik.

Aan de ene kant sloop, in onze wijk begint overal de nieuwbouw vorm te krijgen.
Bijvoorbeeld de Ambachtsgaarde, waar het nieuwe appartement nu staat en men bezig is op het plein een parkeerterrein te maken voor het winkelpubliek.

Op Het Podium is het mooie stuk braakliggende grond verdwenen.
Het geraamte van de nieuwe woningen wordt zichtbaar, het lijkt een beetje op het geraamte dat nog van de Zwarte Madonna over is.
Nog even, en het lijkt nog meer op de Zwarte Madonna.
Please follow and like us: