computer/internet

Internetperikelen update

 

Hier schreef ik al over de “geweldige” afhandeling van Ziggo, die gelukkig wel door hun monteurs goed werd opgelost.

Een dag later werd ik door een storingsdienst in opdracht van Ziggo gebeld, om de breuk die in de kabel was te verhelpen. Snel!

Donderdag zou een medewerker het euvel komen verhelpen.

Niet dus; vandaag al werd ik gebeld met de mededeling, dat er een plekje voor vandaag vrij was, en dat de monteur als we thuis waren vandaag al langs kon komen.

Natuurlijk; hoe eerder hoe beter.

 

Wat bleek; de een of andere vorige bewoner had een kabel in de tuin dusdanig aangesloten, dat het zelfs een wonder was dat we überhaupt tv en internet hadden!

Na een uurtje en veel graafwerkzaamheden was alles verholpen; we hebben nog nooit zo’n mooi beeld gehad (behalve toen we nog een schotel hadden dan….).

Ook de internetsnelheid via de test is veel groter; gelukkig…

Toch een positief einde van het verhaal.

Please follow and like us:

Eén reactie

  • lisa

    Ik heb van alles gemist, dat je even geen internet had en nu opeens leuke blog posts erbij 😀
    Ben blij dat het nu wel goed opgelost is, geniet van een heerlijk helder beeld.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.