-
OV-Chipkaart abonnement verlengen onpraktisch

inchecken Het ongemak van de OV Chipkaart is voor mij groot.
Het is geweldig dat je steeds meer punten aantreft, waar je deze kaart kan opladen. Maar dat geldt alleen voor het saldo.
Mijn dochter gaat met het openbaar vervoer naar school omdat zij naar het Mondriaan in Delft moet. Met de fiets is dat iets te ver voor haar, zeker in de winter.
Zij heeft dus een abonnement. Goedkoper dan het gewone tarief en je hebt er een maand geen omkijken naar.
Maar elke maand moet het verlengd worden.
